Pengikut

Isnin, 22 Ogos 2011

Grand Dorsett Hotel KL Buffet!


Seawal puasa ke-3 saya da pergi makan buffet kat hotel. For me its not something that i will pay for but since saya dijemput @ diajak pergi, dengan hati terbuka seluas lautan lah saya pergi. We went there as blogger. "we" referring to my sis, me, and brother. Alang2 tu, saya ngan kakak share duit bayar untuk mama and abah. so one happy family bole pergi makan bufet. yaY!


mama and abah!


me^^

We went Grand Dorsett Hotel kat KL. Tak silap nama bufet ni Selera Jaafar Onn. He was there and beliau sangat entertaining as singer and mc for the night. We had a great time besides having superb meal and full stomach. thehee..

Boleh baca lagi dekat sini pasal bufet ni.. Makanan dia sangat lah banyak. Tak terdaya la nak makan semua. The main courses i love the most! Semua ada kat situ. Ayam, ikan, sotong, udang, kambing and termasuk la mende2 yang saya tak taw pon apa dia. Scroll down for some of the menu. Hehe..

















The price per head is RM75++. Biasalah ++ tu untuk gov. tax and service charge. Nak taw worth it ke tak, kena try lah kan. Huhu..

Ada beberapa hari lagi ni kita berpuasa sempat lagi nak pergi. hehe.. Btw, selamat berpuasa (belated) and selamat menyambut hari raya semua.

Salam, Peace!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

da bce tu komen jela.jd msnusia tu jngn pemalas sngt..

klik jela.

saya yang tulis bukan kamoo.. :)