Pengikut

Khamis, 12 Ogos 2010

10 bulan dah


10 bulan da..
hepinye aku ngan die
hari2 bertambah sayang
dan hari2 jugak aku bertambah bulat
any-how,hope berkekalan.


10 bulan da..
bergelak ketawa
bertangis berhiba
bersenda berjenaka
bermarah merajuk
bergaduh bertumbuk
bersepak berlempang
berlari berkejar
semua tu pon kenangan yang best
kenangan yang memang patut dikenang


da 10 bulan da..
every month
selalu remind pasal masa awal2 dulu
masa kawan
masa memikat
masa terpikat
masa melamar
masa menerima
buat kita tak lupa setiap saat
indah lagi manis
masam lagi masin
kau dan aku
kita dan dia
sayang dan sayang
create perasaan
hari2 pon baru kenal
hari2 pon perkara baru
hari2 pon topup sayang


suka status awak pagi2 ni
"u r wat i've been looking for, Nursyamimi Yusnaidi..."
saya tak pernah cakap ni
tapi awak...
U R EXACTLY WHAT I"VE BEEN LOOKING FOR
terima kasih kerana hadir dalam hidup saya
saya sayang awak yang teramat sangat


i pray for peace for this relationship :)
amiin..

4 ulasan:

  1. like i've said tonnes of times. kahwin lah cepat cepat ye. heh

    BalasPadam
  2. bermarah merajuk
    bergaduh bertumbuk
    bersepak berlempang
    berlari berkejar...
    yg ni ko yg wt kt ak byk2...
    xpe..knangn kot...huhu

    BalasPadam
  3. saya dah setahun. ngaaaa ;)
    moga moga bahagia ke anak cucu, cicit & akhir hayat..

    BalasPadam
  4. alia: ak tnga tggu ms je ni beb.haha
    mal: ala cam la ko xwat kt ak..sme je..
    linda: ala...jles!xpe..ktorg cme lmbt dclare je.xde hal la..ko pon moge2 hepi alwayss..

    BalasPadam

da bce tu komen jela.jd msnusia tu jngn pemalas sngt..

klik jela.

saya yang tulis bukan kamoo.. :)