Pengikut

Jumaat, 16 Julai 2010

MEMANG!

perkara memang;

memang da nek sem sumpah malas giler ak nk update mende alah ni.

memang laptop aku ni tersadai je dalam bilik aku.

memang jadi port kucing aku bersantai

memang 'SUKE' sebab hp ak bru beli sem lepas da hilang

memang 'GEMBIRA' pt x masuk2

memang menyushkan!

memang 'PUAS HATI' pt xmasuk lagi duet tu da x de gara-garu-garinye kene replace hp baru.

memang aku suke hp baru aku ni walaupon xcanggih cam yg hilang

memang terpaksa berhutang dulu untuk itu *pt pnye pasal!

memang poket penuh habuk, dompet da berancai, tank minyak asyik kering

memang aku xlarat isi minyak duet nak makan pun cukup2

memang kalo isi minyak dulu rm10 5.56L skang da 5.41L. rugi ak 0.15L

memang aku malas nak ulang alik hari2 gi kelas dari umah, kene bangun awal 2 jam sebelum kelas, kene kua at least sejam awal padahal uma ngan poli dalam shah alam gak.haih

memang aku xpatut nak mengeluh sebab nak ilmu kene berusaha kan

memang kesian kat orang yang dok area kl kene ulang alik tu

memang aku kene ganti pose cepat nanti xsempat lak

memang banyak tol dugaan aku nak pose time bukan bulan pose ni

memang aku banyak kua merayap sana sini walaupon de rm5 je dalam dompet ni

memang aku makin gemok dok umah ni da xde keje len melantak je, kua pon melantak

memang kat umah x banyak makanan tapi aku stil dapat makan terlebih cukup

memang aku da merapik pelbagai memang dah ni

memang bile sebut memang banyak kali perkataan memang tu da jadi pelik

memang aku taw orang da malas nak bace ape2 memang

memang mintak penampar

memang aku da malas nak tulis da ape2 memang.

memang nak tulis ni sampai sini je

memang banyak memang.
peace u all.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

da bce tu komen jela.jd msnusia tu jngn pemalas sngt..

klik jela.

saya yang tulis bukan kamoo.. :)